Torsdag


Förmiddagen har spenderats i farmor och farfars gamla hus för att packa ner lite grejer. Jag har även fått en motionscykel utav dem så nu ska det cyklas ;)


Nu ska vi strax åka bort till första hästen för dagen, Kaisa. Hon har inte blivit riden sen jag red henne sist så det kan bli spännande.

Sen rider vi Sunnie till grushålan och klättrar. Det blev inget igår då klockan sprang iväg så vi planerar om idag.

Sista stoppet för dagen är Johannas stall där Titius ska longeras och Hiawhata ska ridas, om de inte får vila idag.

Och så ska mitt stall fixas någon gång under dagen och Sunnies utrustning ska putsas. Jag putsade allt noga igår och nu ska jag försöka hinna putsa varje dag efter ridning. Lädret håller ju så mycket bättre då.

Det känns som om jag får sätta igång nu :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0