God morgon


Jag blev hemma från jobbet idag ändå. Ryggen gör för ont för att jobba med och så vill jag höra vad sjukgymnasten har att säga innan.


Nu passade jag på att beställa lite saker från Hööks:

Ett rött regntäcke till Sunnie.



Nu har hon bara ett regntäcke och eftersom luftfuktigheten är så hög i vårat stall så tar det så lång tid för täcken att torka. Då kan det vara bra att ha två att variera mellan. Det hon har nu har dessutom hals som inte går att ta av så jag ville ha ett utan hals också :)

Ett fleecetäcke till Duff.



Han är en mästare på att dra sönder sina fleecetäcken så denna gången fick det bli ett billigt för 139kr. Det var rätt fult men om det ändå går sönder efter några användningar så gör det ju inget ;)

En nummerlapp till tävling.



Jag köpte den fyrkantiga varianten med kardborrband. Den håller längre och är snyggare.

Förhoppningsvis så hinner paketet komma redan denna veckan !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0