Rubrik


Nu är jag och Tompa hemma från en filmkväll hos Daniel och Sanna. 

Vi har precis vart i stallet och tagit in hästarna för natten. Det kom mörka moln på himlen och jag vill inte att hästarna ska stå ute i regnet på natten. Då är det bättre att de får stå varma och torra inne i sina boxar :)


Ridturen förut gick bra, det gjorde inte alls ont i ryggen. Däremot var Sunnie lite stretig men hon har ju bara promenerats i två dagar så det är inte så konstigt.
När vi skrittade hem så kom det en rejäl skur och vi blev genomblöta båda två. Då är det bättre att det regnar redan när man går ut så man åtminstone är klädd för det.

Tog några bilder på Sunnie idag men jag vill inte bröta med det nu och väcka Tompa, så ni får dem imorgon istället :)


Imorgon får jag sällskap i stallet, Sanna kommer ut och ska pyssla lite med Duff. Det kommer vara populärt kan jag lova ;)


Nej, nu är det dags att sova. Imorgon ska jag upp och jobba igen.

God natt !




Duffilicious i våras.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0