Äntligen !

Jag fick det bästa slutet på året. Idag var jag och hämtade ut mina efterlängtade stövlar ! :D

Gissa om de var snygga, mycket snyggare utan de röda detaljerna. Jag har tagit några bilder redan men jag blev inte riktigt nöjd så bilder kommer när jag har möjlighet. 


De är väldigt höga så det kommer skava bra i knävecken innan de blir lite uttöjda. Men vad jag är nöjd ! :)


Det tog ju lång tid innan jag fick stövlarna, plus att jag fick fel första gången, jag fick med röda detaljer istället för svarta. 
Som kompensation för att det tog så lång tid så fick jag med:

Ett par kilar att sätta i hälen på stövlarna så att jag kommer upp mer med hälen.
Ett 3-pack med Kingsland stövelstrumpor.
En stövelväska till stövlarna.
Ett fleecetäcke från Skara Hästsport.


Riktigt bra kompensation tycker jag, stort plus till Skara Hästsport !

Jag längtar tills jag får använda stövlarna på tävling !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0