Försöker tagga

Tyvärr så gick det inget vidare med mina telefonsamtal idag, jag får snällt vänta med min ultraljudsundersökning till den 19e januari.


Jag satt och tittade lite på Hästnet förut. Jag letade både något roligt stalljobb här i närheten och även stallplats lite närmare Vara. Det roliga var att jag hittade ett litet stall med 2 lediga boxplatser precis utanför Vara som vi var och kollade på redan idag. 

Det var lite litet, men mysigt och ägaren var trevlig.
Tyvärr så är det nog inget för mig då jag inte kommer kunna åka dit alls de dagarna jag jobbar. Stallet ligger nämligen precis bredvid deras hus och det är väl inte så kul om jag kommer och brötar 5 på morgonen eller 11 på kvällen. Och jag vill gärna själv kunna se till mina hästar varje dag så det blir nog inget med det..


Nu sitter jag och försöker tagga inför det nya jobbet imorgon. Jag har lite smått ångest och det känns lite jobbigt, trots att det är ett butiksjobb jag egentligen vill ha (förutom stalljobb då). Men det är bara att tänka positivt och försöka ha så roligt som möjligt !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0