God morgon !

Första måndagen på ett bra tag som jag inte måste upp och jobba, väldigt skönt faktiskt !


Men det blev ingen sovmorgon för det, jag har precis kommit hem från Vara och sjukgymnasten. Jag fick reda på att jag har fått en remiss till Lidköping den 19/1 men så länge vill jag helst inte vänta så jag ska ringa runt till några sjukhus här i närheten för att se om de har tid för mig tidigare.
Trots att jag inte ridit på nästan 1 månad så har ju inte jumskeln blivit bättre så det är nog inte det felet som vi tänkte från början.


Hästarna går ute i hagen och idag har det ju tyvärr frusit på i marken så vi får se om det blir någon ridning. Jag vill inte riskera att Sunnie halkar och sträcker sig..


Jaja, det är väl bara att börja ringa runt. Önska mig lycka till ! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0