God morgon !

Nu är det helg, äntligen ! Och det känns väldigt bra att jobbet på plantskolan är över. Nu en tid framöver kommer jag antagligen jobba ca 3 dagar i veckan i en butik och kommer då ha mycket mer tid för hästarna. Hur underbart är inte det ?
Och om vintern inte blir snöigare än såhär så kan jag hålla igång Sunnie som vanligt och kan då komma ut på tävlingar mycket tidigare. Det är ju hur bra som helst ! :)


Just nu är ju inte Sunnie fullt igång. Hon har vilat några dagar pga svullnaden i benet och innan det vilade hon i ca 3 veckor när snön kom och jag låg hemma sjuk. Men på 3 veckor har hon inte hunnit tappa så mycket så hon är snart igång som vanligt igen. Och när hon väl är det så funderar jag på att klippa henne. Hmm..


Idag ska vi också julpynta i stallet. Vi brukar ha granris, julgran och en massa glitter men i år klär vi nog bara granen. Det är ju inte så mycket julkänsla i det här höstvädret.





Sunnie för 2 vintrar sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0