I´ve got a hangover, ooh !


Söndag idag och vad jag önskar att jag inte drack igår ! Det pågår väldigt mycket i mitt liv just nu, mestadels negativa och sorgliga saker och jag försökte väl dränka de sakerna igår kan man säga.. 


Idag ska jag och Tompa åka och julhandla på Allum. Det blir dock en kort shoppingrunda med tanke på dagens tillstånd. Min lillebror ska också hämtas i Göteborg så vi blir väl ändå iväg en stund.


Det är så typiskt att det skulle frysa på inatt, igårkväll var det ju perfekt underlag för att rida när all snön smält bort. Nu är det stenhårt i backen och t.o.m halt på grusvägen så det blir nog ingen ridning idag heller.
Det hade inte vart fel att bli sponsrad med ett ridhus på gården ;)


Om jag hinner så ska jag ta kort på schabraken idag så ni får se hur de ser ut på. Jag tror Sunnie kommer passa bra i dem !



Nej nu får det bli lunch för både oss och hästarna innan vi drar iväg. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0