Kapacitét för mer

Här kommer en film på en träning från 2008.
Jag och Sunnie tränade för Anna Emanuelsson och hade gjort några gånger innan. På den här filmen ska vi för första gången hoppa 1.10 och ja, ni ser ju hur det går ;)





Det är en utav mina värsta avramlingar och jag trodde att jag skulle bli ännu mer höjdrädd efter det här. Som tur var så gick höjdrädslan över ganska snabbt.


När jag ramlar av så hinner jag alltid tänka väldigt mycket innan jag landar på backen. Den här gången hann jag tänka:

"Fan, hästen kan inte ens hoppa 1.10 ! Nu måste jag ju sälja henne.."


Sen visade det sig att hon hade kapacitét för mer än 1.10 t.o.m:





Här hoppar vi 2 oxrar som ligger på 1.30 och ett räcke på 1.25.


Visst är hon fin ? :)


Tyvärr så ligger vi inte på denna nivån idag då vi har haft lite otur i sommar men nästa år hoppas jag att vi är tillbaka i den här formen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0