Livstids licens

Första dagen på det nya jobbet gick bra, över förväntan faktiskt ! Och jag är inte lika trött som jag trodde att jag skulle vara. Dock så har jag ont i fötterna efter att ha stått upp i 9 timmar.
Torsdag blir nästa gång jag jobbar och vi får hoppas att det går lika bra då. 


Sunnie fick, som ni kanske förstår, vila idag men imorgon hoppas jag kunna ta ut henne på en skrittur.

Igår beställde jag förresten en livstidslicens till Sunnie. Från och med nästa år så måste du (om du vill ut och tävla) köpa en ny licens till din häst varje år, precis som det är för oss ryttare nu, även på lokal nivå. Har du ett livstidspass sedan innan så gäller det fortfarande livet ut, så passa på att beställa licens till era hästar/ponnyer innan den 31/12 !


Nu ska jag spendera lite tid med Tompa innan det är dags att sova. 
God natt !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0