Mysdag i stallet

Nu är jag inne från stallet efter en mysig dag med mina fyrbenta vänner ♥


Jag broddade Sunnie och skrittade henne en 1-timmas runda i skogen. Så länge det är hyffsat mjukt i marken så kan jag fortfarande rida på vägen som går till skogen men sen när det fryser på så blir vägen isgata och då får vi hålla oss i hagen. Så det gäller att passa på nu :)


Jag jobbade henne lite i skritten och hon kändes fin. Förhoppningsvis så smälter snön bort någon gång efter nyår så att jag kan sätta igång henne ordentligt !


Jag har lite bilder från dagen som jag slänger upp här om en stund.
Men först, en behövlig städning av rummet !





Världens finaste ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0