Nya tag 2012

Imorgon är det nyår och jag ska se det nya året som en liten nystart.


Inte tveka, bara köra på magkänsla.

Inte låta mig må dåligt över onödiga saker och saker som jag själv inte kan påverka.

Satsa mycket på båda hästarna, det hade vart kul om Duffis också kom ut på någon liten träningstävling.

Inte vara så lättirriterad mot Tompa, han är bara människa och kan också göra misstag.

Göra allt jag kan för att jag och Tompa ska kunna flytta till något eget.

Ta vara på livet istället för att, som nu, ta allt för givet och bara susa genom åren utan att genomföra det jag vill.


Jag har många saker som jag skulle vilja ändra i mitt liv och under 2012 ska jag göra allt för att göra det. Jag är taggad inför det nya året och vet att det kommer bli ett bra år !



Har ni något som ni vill ändra på under 2012 ? Några nyårslöften eller några speciella mål ? Berätta gärna :)





Nya favoritbilden ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0