Shoppat !


Som vanligt när jag är hemma och är sjuk så blir plånboken lidande.

Denna gången har jag klickat hem dessa schabrak från Tophorse.se:




Lamicell mirage i färgen kornblå.




Scapa sports basic i färgen orange.


Vad tycker ni ? :)


I nuläget så har jag bara 2 tävlingsschabrak som båda är diskreta och stilrena. Ett vinrött John Whitaker och ett grått Glen Gordon. 
Nu har jag snart 2 nya att lägga till i samlingen, som dessutom är lite mer utstickande ! Jag betalade bara lamicellschabraket dock, Scapat ska jag få i för tidig julklapp ;)

Jag tror att Sunnie kan bli riktigt snygg i Scapat och det blir nog det hon får ha på sig på den första tävlingen år 2012 :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0