Söndagspyssel

Jag vaknar upp på morgonen och ser att det är snö ute ! Självklart, jag som precis börjat igångsättningen av Sunnie..
Som tur är så är det lerigt och blött under snön så jag tänkte skruva i broddarna och skritta en sväng sen ändå :)


Granen hann vi inte pynta igår så det blir idag istället. Lite mer juligt nu med snö utanför dörren faktiskt. Och julskivan som vi brände till förra årets julpynt ligger fortfarande kvar i stereon så lite julkänsla ska vi nog kunna få till :)


Annars ska stallet fixas, en ny bal ska rullas in och så hade det vart skönt att få lite ordning i sadelkammaren. Ja, det finns saker att göra helt enkelt !


Nu ska jag börja med att äta frukost och sen ska jag ta sikte mot stallet !




Sunnie aka "Flodhästen".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0