Tretorn vs läder

Först när Tretornstövlarna kom ut så tyckte jag att de var jättefula. Sköna men fula och jag forstog inte folk som köpte dessa stövlar.





Efter ett tag började jag dock tycka att de var snygga och ville (som alla andra typ) tom ha ett par gråa Tretorn.
Men livet som student är hårt och fattigt så det fanns helt enkelt inte pengar till att köpa ett par nya stövlar. Dessutom så var mina John Whitakerstövlar alldeles nyinköpta då så det kändes väl lite onödigt att köpa ett par stövlar till.


Nu har jag kommit över min längtan efter ett par Tretorn och börjat tycka att läderstövlar är mycket snyggare igen. Det ser så mycket stilrenare ut att komma in på banan i ett par läderstövlar !





Självklart hade jag inte tackat nej till Tretornstövlar men jag föredrar ändå läder.


Vad tycker ni är snyggast ? Tretorn eller läderstövlar ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0