Affärsidé ?


Klockan är snart 9 och jag är lika trött som imorse. Tyvärr har jag lovat att vara chaufför inatt, något jag ångrar lite såhär i efterhand. Men jag tjänar ju lite pengar på det och pengar uppskattas alltid !
Igår natt tjänade jag också lite pengar som chaufför, där kanske jag har en affärsidé ?
Köra alla och ta billigare betalt än en taxi (vilket inte är så svårt då taxi ju är svindyrt !)


Imorgon ska vi hämta hö och halm så att vi har det hemma. Det är inte jätteroligt att köra transport på våran grusväg som är total isgata just nu men halmen är snart slut så det är ett måste. 

Annars händer det inte så mycket imorgon, jag har mest tänkt att sova ut efter helgens få sovtimmar :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0