Dag 15 – Mina drömmar


Min dröm är väl som alla andra hästtjejers dröm:

Att ha ett stall med hästar i olika åldrar som har kapacitet att gå höga klasser (i mitt fall i hoppning).
Jag vill hålla på med avel i en liten skala då jag tycker att unghästtiden är väldigt rolig !
Jag vill också kunna ta emot hästar för inridning och tillridning.

Stor gård med en massa finesser som underlättar i vardagen. Padock och ridhus är självklart.
Jag skulle kunna hålla på i evigheter !


Under de senaste åren har jag insett att jag aldrig kommer uppnå allt det här. Men jag slutar inte önska och någon dag kanske jag kan jobba mig till åtminstone en del av allt det där. 


Tillsvidare är min plan B att bli fastighetsmäklare men inte ens det verkar gå vägen. 




En utav mina drömmar blev verklighet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0