Dag 20 – Den här månaden


Den här månaden har det hunnit hända en del, även om det är årets kortaste månad.


Äntligen smälte snön bort så att jag kunde skritta Sunnie på grusvägen och få igång henne igen. Men det varade bara i 2 dagar, sen började det snöa och Sunnie fick vila igen.
Nu är det perfekt underlag på ett fält som jag kan skritta i kanten på så nu kan jag börja skritta igång henne.


Jag fick underkänt på tentan och började se negativt på precis allt i mitt liv. Jag visste att mina planer skulle bli uppskjutna ett år och blev väldigt deppig.
Jag började försöka se positivt på saker igen men det höll bara i någon dag.

Våran inackordering flyttade ut så det kommer bidra lite till ett bättre humör.


Det här var bara en del av allt som hänt. Och månaden är inte slut än !




Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0