Dagens ridning


Idag testade Sunnie verkligen mitt tålamod ! Mitt humör var inte bäst från början och så var hon hispig och töntigt rädd för precis allting så jag fick kämpa ibland för att hålla lugnet. 

Jag har ju skrivit innan här på bloggen att jag inte få bli arg på Sunnie när hon gör så för då blir hon ju bara värre. Jag måste andas och försöka lugna henne istället. Men det är inte det lättaste alltid.

Just nu är det inte så konstigt att hon är hispig, hon har ju vilat i ca 3 månader. 
Men för att försöka få henne lite lugnare så ska jag sänka krafftfodergivan. Jag vill egentligen inte det eftersom jag inte vill att hon ska tappa i hull men det är nog den enda lösningen just nu. Plus att jag börjar skritta henne mer och mer så blir hon förhoppningsvis lite lugnare. 




Jag blir galen på dig ibland ! Men jag älskar dig ändå ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0