God morgon


Idag är inte humöret på topp men det är lite bättre än igår i alla fall.
Vi får hoppas att mitt humör stiger så ni kanske kan få lite vettig uppdatering senare under dagen.

Jag ska äta frukost och sen springa ut och fixa stallet nu på morgonen. Det blir nog ingen ridning idag eftersom det inte är så mycket snö kvar i hagen. För lite snö i hagen och för mycket is på vägarna, typiskt ! Jag hade verkligen behövet en ridtur just nu..

Dessutom så blåser det storm här idag, undrar vart det kom ifrån.


Jaja, ni får ha det så bra tills ni hör från mig nästa gång !




Sunnie Girl.



Kommentarer
Postat av: älskling

Vi får hoppas det blir bättre när jag kommer sedan <3<3

2011-02-03 @ 14:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0