Kallt


Fy vad kallt det är ute !


Jag red en liten sväng i hagen förut men tyvärr så gick det inte så bra. Det hade kommit för lite snö så Sunnie gick och snubblade och halkade hela tiden.. Men hon kändes mjuk och fin annars.

Sanna hade med sig kameran och skulle tagit kort men jag kände att det var alldeles för kallt för att rida utan termobyxor och mössa och med stövlar. Så vi skjöt upp de planerna till när det blir lite varmare och då ska vi fota så det står härliga till, både när jag och Sanna rider !

Hon fick däremot fotat hästarna när de var i hagen så de bilderna kommer upp här på bloggen någon dag :)


Nu ska jag äta något innan jag och Tompa ska kolla på solsidan.




Kärlek !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0