Många hästbloggar


Nu har jag suttit här vid datorn och slappat ett tag.
Jag har också läst igenom ett antal hästbloggar och vad otroligt många hästbloggar det finns ! Det känns som att nästan varenda hästmänniska har en blogg. Tyvärr är de flesta bloggar tråkiga och ogenomtänkta så jag har inte hittat några nya favoriter.

Stallet är klart för dagen. Jag la också ut lite halm utanför hagen där det är som halkigast då både jag och hästarna hade väldiga problem att ta oss till hagen.
När jag skulle sätta på strömmen halkade jag och slog i knät i isen (det är alltid det där stackars knät som får ta smällen så fort det händer något) plus att mina byxor blev genomblöta. Mysigt !


Nu ska jag se om jag kan komma på något vettigt inlägg, det är inte det lättaste när jag är deppig och allmänt trött på allt. 

 

Förhoppningsvis blir allt lättare till våren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0