@ Skåne´s


Ja nu sitter jag hemma hos Daniel och har snott internet en stund. Jag och Tompa ska äta kvällsmat här, pannkakor blir det. MUMS !

Stallet var nästan roigt att fixa idag då båda hästarna var så lättmockade. Man måste ju bara älska såna dagar ! Dessutom hade jag trevligt sällskap av våran granne Emelie som bla annat hjälpte mig att bära vatten. Det är alltid lika roligt när hon hälsar på i stallet !

Jag fick reda på att jag visst kan rida på åkern fortfarande. Tyvärr så vet jag inte om det blir någon ridning innan tentan är avklarad. Som Tompa uttryckte sig så fint: "Om du hoppar över att rida nu och klarar tentan istället så kommer du kunna rida sen istället." Väldigt sant, för om jag inte klarar tentan får jag inte en lika bra utbildning och har då inte tillräckligt med pengar till hästarna. 
Men jag kanske tar ut Sunnie på en skrittur ändå :)


Nu ska jag i alla fall vara lite social mot pojkarna. 




Sunnie, 2år, första dagen i min ägo, hemma hos Johanna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0