Snö ?


Ja, när jag skulle gå ut till stallet och fodra såg jag att det snöat nästan 5 cm inatt. Och nu töar det för fullt, stor idé att det ens kom mer snö då..


Det händer som vanligt inte så mycket här hemma. Jag ska släppa ut hästarna och fixa stallet om en stund och sen ska jag in och städa huset. Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på.

Det är nog tyvärr ingen idé att ens försöka rida idag. Snö på is är ju inget lyckat underlag att rida på.


Jag vet inte hur uppdateringen här på bloggen blir idag då jag inte riktigt ha kommit på hur mitt humör är än. Ni får helt enkelt kika in ibland och kolla ;)



Sunnie Girl.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tuff bild! :)

2011-02-04 @ 13:07:05
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0