Stora bloggare


Min favoritblogg är, och har varit sen den startade, TeamSL.
En bra och rolig blogg med riktigt bra inlägg emellanåt. Och jag och Genne gick på samma skolan innan jag tog studenten så det är kul att se vad hon håller på med.


Nu har min åsikt ändrats lite. TeamSL är fortfarande min favoritblogg men jag har helt ändrat uppfattning om Linn. Jag läste hennes blogg när hon hade en egen och har alltid tyckt att hon är en bra och jordnära tjej med bra åsikter och knep.

Men nu det sista har hon ändrat hur hon är i bloggen helt totalt. Nu framstår hon mer som en bortskämd unge som ratar Hööks totalt, fast hon skriver att man ska akta sig för vad man skriver i bloggen då man har ett så stort inflytande på sina läsare. 
En bortskämd unge som blir sur när skvallerbloggarna börjar skriva om små bloggar och inte bara de största bloggarna, det vill säga henne och Gennes. Sluta läs de bloggarna om de är så ointressanta då !
Och du kanske ska börja lyssna på dina egna råd..


Och sen att de större bloggarna skriver: "Ååh, ni kommenterar ju aldrig ! Om ni inte börjar kommentera mer så lägger jag ner den här bloggen."

Vem vill kommentera när man inte får någon respons på kommentaren ?


Bara en tanke..



Kommentarer
Postat av: Sofia Genne

Grymt att du gillar bloggen iaf <3

2011-02-13 @ 09:53:24
URL: http://teamsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0