Tabbe


God morgon !

Jag gjorde en liten tabbe igår.
Förra året var fettisdagen den 16 februari och jag trodde ju att det är samma datum varje år. Så igår firade vi fettisdagen hos Tompas bror och när vi väl sitter där och äter semlorna så kollar hans bror i kalendern och ser att fettisdagen inte är förrän den 8 mars i år.

Jag klagar inte, jag får ju fira fettisdagen 2 gånger ;)

Förresten så skrev jag här på bloggen att det knappt är 2 veckor kvar till min tenta. Nu när jag räknade dagarna så märkte jag att jag har en vecka längre tid att plugga än vad jag trodde från början. Jag kan säga att det blev en glad överraskning när jag såg det !


Idag ska Sunnie skrittas. Nu när det är så fruset och inte så mycket snö så kan jag skritta henne i kanten på ett fält som ligger bredvid stallet. Jag skrittade henne ca 15 minuter där igår och det gick riktigt bra. Hon har redan börjat mjukna lite efter bara några skritturer !

Stallet ska mockas och så ska jag, Tompa och min minsta lillebror motionera hundarna.
Jag ska också hinna plugga en del.


Och så kommer det upp några inlägg här då och då under dagen.


Vad ska ni hitta på idag ? :)




Duff är så söt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0