Vilken morgon !


Ja, den här morgonen inleddes med att leta efter våran hund, Stina, som smet ut från hundgården. Vi hittade henne i samhället, ca 2 km från oss. Då hade hon tydligen smitit ut från hundgården och följt efter en tant och hennes hund.

Det är väl inte den bästa starten på morgonen, jag kan säga att humöret sjönk direkt. Men men, det är väl bara att rycka upp sig och njuta av det härliga vädret vi faktiskt har idag ! Och Tompa har redan hjälpt mig att ta in hösilage så det slipper jag göra senare.

Jag tänkte spendera lite tid här på bloggen, äta lunch och sen gå ut och rida. Jag tänkte ta en promenad med Duff också, med sadel och träns så att han börjar vänja sig vid det igen. För nu är det snart dags för honom att komma igång också.


Det kommer ett separat inlägg om Duff lite senare. Planerna för honom har nämligen ändrats lite :)




En lurvig och ponnylik Duff !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0