God morgon


Det är ju minst lika kallt idag ! :S

Idag händer det som vanligt inte så mycket. Tompa är tydligen hemma från skolan så han kanske kommer hit. Sen ska stallet fixas men det är typ det enda. Livet är inte så händelserikt när man inte går i skolan och är arbetslös ;)
Men det blir bättre fram mot våren när jag har lite hästar att jobba med :)


Ikväll ska vi fortsätta jakten på en bil till Tompa eftersom vi inte lyckades igår. Han är ju så kräsen !


Om en stund ska jag gå och släppa ut hästarna. Jag tror nog att jag mockar med en gång så det är gjort.



Jag brukar ha mysigt sällskap av Stina :)



Kommentarer
Postat av: sanna

jag hänger med idag istället ;)

2011-01-27 @ 09:43:18
URL: http://susannafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0