Inga fotografer på storhästtävlingar


Nu när jag sitter och kollar runt på en del bloggar, ponnybloggar mest, så ser jag hur otroligt mycket hoppbilder de har från deras tävlingar.

Har ni tänkt på det ? Att det alltid är en massa fotografer ute på ponnytävlingarna men inte en enda på storhästtävlingar. Det är så otroligt tråkigt tycker jag !

Jag har vart på EN storhästtävling där en fotograf fanns och det var i Lilla Edet. Stort plus till dem !
Och där köpte jag självklart en bild på mig och Sunnie och jag hade köpt bilder på varje tävling i stort sett, om det är bra bilder då dåklart :)

Jag kan inte riktigt förstå varför, om det är för att ponnyryttarna får minst en bild från varje klass av sina föräldrar så att fotograferna tjänar mer eller ? Dessutom så är det alltid många privata som fotar på ponnytävlingar och sen skickar bilderna gratis till ryttarnas mail. 

Varför kan det inte vara så för oss storhästryttare ? Anar ni avundsjukan i tonen ? ;)


Tur att man har snälla vänner som fotar när de kan :)



Fotograf: Sanna Ekelundh Johansson



Fotograf: Susanna Falk


Är det någon som är ute och fotar på storhästtävlingar i sommar och fångar mig på bild så får ni gärna höra av er :)




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är väl mer för ponnyryttare är mer intresserade av att köpa bilderna än storhäst ryttarna. Iallafall så är det för oss i skåne! Nästan inga köper storhäst bilder medans hur många som helst köper ponnybilder.

2011-01-09 @ 00:46:06
URL: http://rebeccaeisengarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0