Inget Gbg Horse Show


Nu börjar Göteborg Horse Show närma sig med stormsteg och jag blir med och mer deppig för att jag inte ska åka dit i år.


Första gången jag var där var för 4 år sen. Sen dess har jag vart där varje år och man kan ju inte annat än älska en så rolig hästfest !


Hade jag åkt dit i år hade jag vart sugen på att köpa det här:



Rött swarovskipannband med en silvrig rad.



Silvrigt swarovskipannband.



JW-hjälm med bling på rosetten.



Grå eller svarta Tretornstövlar.



Dessa Kingslandhandskarna.


Jag skulle kunna göra listan oändlig men jag väljer att stanna här. Jag ska ju ändå inte åka till Horse Show och även om jag skulle det så skulle jag inte ha råd med allt jag vill ha ;)


Ska ni till Göteborg Horse Show i år ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0