Måndag


Jag hade tänkt börja den här veckan med bra uppdatering men det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. Internet är supersegt idag så det blir inga fler inlägg förrän det snabbar sig lite.

Så länge så tänkte jag sätta igång ett "cleaning mission" i vårat hus. Något måste jag göra för att skjuta undan tankarna på Tompa som åkte för någon timme sen. Det här med pojkvänner, varför måste man sakna dem så fort de åker någonstans ?

Underlaget är lika kasst idag, isgata överallt och skare och knöckligt i hagen. Det kan nog bli svårt att rida idag också :S

Jaja, det är väl lika bra att sätta igång !


Vad har ni för planer idag ? Har ni börjat skolan igen kanske ? :)




Sunnie Girl.



Kommentarer
Postat av: Älskling

Pojkvännen saknar faktist sin flickvänn minst lika mkt <3<3<3 Älskar dej hjärtat <3<3<3

2011-01-10 @ 17:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0