Nästan sovmorgon


Gud vad skönt med sovmorgon ! Det har jag inte haft sen hästarna började komma in på nätterna i höstas.
Fast det kan inte riktigt räknas som sovmorgon eftersom jag gick upp och fodrade imorse, men efter det fick jag sova ut i alla fall.

Matilda skötte utsläppet och mockningen så jag ska gå ut och kolla till hästarna om en stund. Det är också dags att ta in en ny höbal och att plocka ner julpyntet. Pyntet skulle egentligen vart nere för länge sen men det har vart så mycket det sista så jag har faktiskt glömt av det.

Väldigt tråkigt väder ute idag för övrigt. Det verkar som om ridningen får vänta i några dagar till..

Annars så är det ganska lugnt här hemma. Det verkar som om det jobbiga jag skrev om sist äntligen börjar lösa sig. En av sakerna i alla fall.


Hoppas att ni haft en bra helg och att ni slappar ordentligt idag när det är söndag ;)



Stina brukar mysa ner sig i höet när vi är i stallet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0