Onsdag


Nu har Tompa åkt till skolan och jag fastnade direkt vid datorn.

Jag ska alldeles strax gå ut och fixa stallet. Jag ska också kolla om underlaget har blivit något bättre i hagen. Håll tummarna, jag är så ridsugen ! Det är Sunnie med, hon blir så grining när hon vilar.

Och så ska jag gå ut och gå med Stina om det slutar blåsa så otroligt kallt. Man kan ju undra vart vårvädret tog vägen..


Det är ingen som har skickat in någon bild till tävlingen än. Kom igen nu, var inte så tråkiga ! :)





Sunnie Girl.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad fin bild!!



SV: Ja vist är det så. Synd man behöver så mycket sömn, annars så kunde man göra båda xD

2011-01-26 @ 12:22:43
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0