Svar på Frågestunden


Här kommer svaren på Frågestunden. Det blev inte så många frågor men det är mer än förra gången i alla fall. 
Enjoy !

louise om Frågestund:
kan inte du visa hur det ser ut i ditt stall?? :)
Louise
kan inte du visa hur det ser ut i ditt stall?? :)

Svar: Det är en sak jag har tänkt att göra länge men jag har bara mobilkamera att filma och ta kort med för tillfället och med den så ser man inte hur stallet ser ut ändå. Men jag ska försöka lösa det på något sätt :)

Malin
vill du jobba med hästar eller vad vill du jobba med?

Svar: Det är och har alltid varit min dröm att ha ett eget stall med unghästar, tävlingshästar och avel i lagom skala, både egna och hästar som kommit till mig för inridning/tillridning. Men tyvärr så går ju inte drömmar alltid i uppfyllelse. Jag har upptäckt att det krävs en hel del pengar för att kunna starta upp något eget och för att klara att driva det. Plus att man måste ha väldigt bra kontakter. 
Jag rider ju en del unghästar på fritiden och har jag tur så kanske det växer sig större och större och till slut kanske min dröm går i uppfyllelse ? ;)

Just nu har jag precis tagit första steget mot att bli fastighetsmäklare, vilket är min plan B :)

Jag är en ny läsare och undrar om du kan presentera dig? :)

Svar: Det kan jag göra, det kommer upp i ett eget inlägg någon dag när jag har tid :)

Malin
vart bor du? hur bor du på gård med stall eller lägenhet? kan du inte ta bilder så man får se ditt stall?

Svar: Jag bor i ett hus som vi hyr och i ett stall på gården bredvid står mina hästar. Jag ska försöka att fixa film på stallet :)




Sunnie Girl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0