Tråkigt väder


Idag har det vart fullt upp hela dagen, vilket har vart ganska skönt faktiskt. Men nu är jag otroligt trött och längtar efter sängen.

Sunnie har vilat i 3 dagar nu. I fredags och lördags för att jag absolut inte hann rida och idag eftersom det är tråkigt väder och underlag. Jag tänkte testa att rida i hagen imorgon men det kommer nog tyvärr bara gå att skritta. 

Däremot så tänkte jag passa på att sitta upp på Duff någon dag snart när snön är så djup. Det är prefekt om han försöker sig på att bocka för då får han inte lika mycket kraft ;)


Förhoppningsvis så blir uppdateringen bättre nu i veckan eftersom Tompa börjar skolan imorgon. Väldigt tråkigt eftersom vi knappt kommer träffas något de kommande dagarna :/ Men ett plus för bloggen i alla fall :)


God natt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0