Datanörd ?


Jag hamnade framför datorn efter jobbet idag också :)

Jag är riktigt trött idag också, det är tufft på jobbet just nu. Förhoppningsvis går det över så snart som möjligt.

Jag ska alldeles strax ut och rida Sunnie. Vi ska jobba vidare med den låga formen så att hon kan sätta lite ryggmuskler.
Det gjorde jag även igår och jag bytte då till eggbettet och det gick hon fint på. 

Sadeln fick sig också en putsning igår och det var inte igår kan jag säga ! Jag har blivit så slarvig med putsningen det sista men nu ska det bli ändring på det :)


Jag är själv ikväll också då Tompa ska äta middag med några vänner och inte kommer hem förrän senare. Så jag får roa mig framför datorn och med den nya Höökskatalogen som kommit ut nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0