Ett litet livstecken


Dålig uppdatering igen, men jag har inte vart på blogghumör de senaste. 

För tillfället är jag halvt om halvt handikappad då jag skadade mig på jobbet. Jag har ont i svanskotan och i knäet och så har jag en nerv i kläm i halsen/nacken. Jag har vart hemma från jobbet i 2 dagar och om jag får bestämma så blir det nog minst en dag till, men vi får se hur det utvecklas. 

Sunnie vilade igår och hon kommer nog tyvärr få vila idag igen. 
För övrigt så har jag bara skrittat Sunnie i 1½ vecka nu pga att hon fått mugg. Jag trodde det skulle gå över men det sprack istället upp varje gång vi red och blev på så sätt värre. Så nu skrittas hon tills muggen lugnat ner sig och den är på god väg. 

Hon har dessutom blivit av med en del av inken :) Nu går vi bara och väntar på att sista delen och tillslut roten ska lossna också. De små inkarna har det tyvärr inte hänt så mycket med..


Så ser det ut just nu. Jag ska försöka bättra mig med uppdateringen ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0