God morgon.


Jag har vart vaken i snart 2 timmar, trots att det blev sent igårkväll. Behöver jag säga att jag kommer vara trött idag ? ;)
Gårkvällen blev inte riktigt så bra som planerat så jag taggar om tills ikväll helt enkelt. 

Sunnie vilade igår och tyvärr så får hon nog vila idag också. Visserligen så har hon inte fått så många vilodagar det sista så det ska hon nog överleva men jag är faktiskt riktigt ridsugen idag. Jag får spara den energin tills imorgon :)
I vilket fall så ska jag ändå ut och borsta lite på mitt lilla hjärta och ge henne sitt krafftfoder. 


Nu ska vi gå fram till marknaden och sen blir det middag hos mormor och morfar. Eftermiddagen och kvällen kommer spenderas med ett gäng härliga människor och den här kvällen kan inte bli annat än bra !


Ses vi på Jordgubbens Dag ? ;)




Jag och Sanna på Halloween !
Tyvärr så jobbar hon ikväll men när hon slutar, då så ! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0