Shopping !


Skadan jag drog på mig på jobbet visade sig vara Whiplash så nu är jag sjukskriven. 

Och jag kan säga att vara sjukskriven är inte bra för min plånbok ! Bara igår shoppade jag 3 saker:



Svarta plaststigbyglar från Pfiff, 145kr på Tradera.



Guldigt swarovskipannband, 299kr på Tradera.

Sen åkte vi till Skara Hästsport och därifrån fick jag med mig ett par svarta, smala tyglar med läder på ena sidan och tunt gummi på andra, för 259kr. Jag vet inte hur länge jag har letat efter just de tyglarna så när jag väl hittade dem var jag ju tvungen att köpa ! :)
Inget utav det var ju särskillt dyrt men fortsätter jag i den här takten kommer jag snart vara fattig igen.

Men jag var duktig och höll i mina pengar lite också. Jag hittade ett rött JWschabrak och ett beige Schockemöleschabrak, båda har jag suktat efter en längre tid. Men jag beslöt mig för att spara mina pengar och inte köpa tävlingsschabrak denna månaden i alla fall.

Nu när jag jobbar och har pengar blir jag faktiskt lite snål. Det är väl i och för sig tur det, annars hade lönen vart slut samma dag jag fick den ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0