Dagen efter


Idag har jag inte mått bra kan jag säga, så dagen har spenderats i sängen med Tompa. Vi har kollat på serier och bara slappat, hur mysigt som helst !

Jag var ute hos Sunnie en sväng förut med men tyvärr så blev det ingen ridning idag. Hon verkade rätt nöjd ändå och fick komma in i boxen en stund för att äta sitt krafftfoder.
Hennes mage har börjat bli riktigt rund och detta året har hon faktiskt lagt på sig lite på rumpan och bogen med, det har hon inte gjort innan, vilket är väldigt roligt då jag tycker att hon är lite i det tunnaste laget.


Nu ska jag fortsätta kvällen i sängen framför bra serier och med jordgubbar och grädde :)




Jag måste ta nya bilder någon dag också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0