Hello


Hemma från jobbet och det var riktigt jobbigt att jobba idag. Varmt som bara den och jag svettades som en gris. 

När Tompa kommer hem ska vi ta en tur först till Nossebro för att äta mjukglass och sen ska vi bada. Det ska bli superskönt att svalka sig !

Jag funderar på att ge Sunnie en vilodag idag. Det är så att vi har så extremt mycket mygg och blinningar här ute i Jonslund och Sunnie blir så stressad och får lite lätt panik när dom svärmar runt henne (tror jag det, jag blir likadan). Gårdagens ridtur var inte rolig och då var vi bara ute en liten stund. 
Jag kan ju inte heller rida så sent som jag skulle vilja eftersom jag måste orka gå upp tidigt till jobbet.

Ja, jag vet inte hur jag ska lösa det problemet, jag vill ju inte ställa av henne heller. Men hon kanske kan få vila idag i alla fall..


Nu ska jag slänga upp bilderna från i söndags, de kommer i nästa inlägg :)




Tyvärr så är det alldeles för mycket blinningar vid grushålan också, annars kunde man ju ridit dit och badat så Sunnie också får vara med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0