Inga tävlingar för oss 2011 ?


Jag är lite osäker på om jag och Sunnie verkligen kommer hinna ut på tävlingsbanorna i år. 


Hennes ink har blivit mindre men under de senaste veckorna har det inte hänt så mycket med den. Hon får fortfarande nyponpulver och det kommer hon få tills inken är helt borta.
Jag var beredd på att det skulle ta tid och det får ta den tiden det behövs för inken ska bli helt bra.

Det är bara det att detta året är mitt och Sunnies första år då vi får tävla avd. A och jag vill hinna göra i alla fall en start där vi får testa på att rida en omhoppning. 


Mitt mål var att inken skulle vara tillräckligt bra så att vi kan starta 1 eller 2st 1m i Herrljunga den 13 augusti. Just nu känns det rätt omöjligt..


Jag är så tävlingssugen !




Sunnie Girl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0