Söndag


Nu är det söndag och sista dagen på veckan. Imorgon väntar jobb som vanligt och jag kan ju inte direkt säga att jag längtar..

Jag var nyss i sadelkammaren och hämtade alla smutsiga schabrak som behöver tvättas. Jag har knappt några rena kvar så det blev allt en liten hög ! Nu är de 2 första i tvättmaskinen, det lär ju ta hela dagen.


Eftersom det aldrig blev något ridpass i padocken i fredags så hade jag tänkt ta det idag istället. Men av någon anledning så blir det aldrig som jag planerar så vi får se hur det blir helt enkelt. Ridningen blir lite senare ikväll i vilket fall då det är så varmt och så mycket blinningar nu.


Nu ska jag hitta på något nyttigt att göra, som att städa min bil eller kanske sadelkammaren ? :)






Kommentarer
Postat av: Emelie P :)

oj vad fin bild :D



hur hög är hästen? :)

2011-06-27 @ 10:24:41
URL: http://moraryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0