Bilintresserad hästtjej


Nu är vi i Vara och har precis vart hos Daniel och ätit våfflor. Gott var det men nu är jag proppmätt !

Kvällen blev hastigt ändrad, vi åkte med en kompis till en burn out i Trollhättan. Ja, även om jag är hästtjej så tycker jag att det är jättekul med bilar och jag älskar bilträffar när man kan gå runt och kolla på alla snygga, stylade bilar ;)


Dagens ridning blev också den lite ändrad. Jag testade att skritta Sunnie med Duff som handhäst och det gick faktiskt ganska bra. Det enda var väl att Sunnie tjurade lite mot Duff ibland men det är absolut något jag vill fortsätta med. Ett problem är bara hur jag gör om jag får möte av bilar, hmm.. 

Tompa filmade en snutt på hur det såg ut idag, det kan hända att det kommer upp på bloggen någon dag snart :)

Nu ska vi kolla på ett avsnitt av Ponnyakuten och sen ska vi sova. 




Mina två snyggingar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0