Dag 24 – Dessa människor dras jag till


Av någon konstig anledning så dras jag till människor som kan anses vara lite "stökiga" och som folk lätt stör sig på. Det har jag alltid gjort men nu det sista har det börjat ändra sig lite.
Jag själv är ganska blyg så jag tror att jag gör det för att jag själv ska slippa prata så mycket och för att jag ska kunna hålla mig lite i bakgrunden. 

Eller så är det helt tvärtom, jag dras till såna människor bara för att jag vill synas mer och de gör mig mer synlig.

Det verkar också som om jag dras till väldigt självsäkra personer som vet vad de vill med sitt liv.


Haha och den här punkten är med på listan för att ?




Lilla blyga jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0