Dag 27 – Min favoritplats


Behöver jag ens säga vart min favoritplats är ? ;)


Självklart är det stallet ! Det behöver inte vara just mitt eget stall, bara känslan av att vara i ett stall räcker för mig.
I ett stall känner jag mig trygg och säker, jag har ju spenderat mer tid i stallet än någon annanstans.


Mitt eget stall har blivit mitt hem då jag inte känt mig hemma någonstans på flera år. I mitt stall kan jag vara mig själv. Jag behöver inte bry mig om märkeskläder och smink, jag kan gå dit och bara vara. 

Det älskar jag ! 



Vilken är eran favoritplats ? :)






Sunnie i det första stallet vi stog i i Kungsbacka. Det trivdes vi båda bra i !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0