Dagens ridning


Jag skrittade Sunnie barbacka i ca 35 minuter idag. Såhär såg hon ut:



Träns: EKOhallen utan nosgrimma
Schabrak: Horse Saver från Källquists
Maggjord.

Jag själv red i mjukisbyxor. En riktig slappoutfit !






Vi travade en liten bit idag också och shit vad fin hon var ! Hon var stadig i formen, höjde ryggen och trampade under sig bra med bekbenen. Dock så brukar hon gå väldigt fint utan sadel men jag funderar på om det kan bero lite på att jag red utan nosgrimma också. Jag ska prova att rida utan nosgrimma några gånger så får vi se :)


Nu ska jag och Tompa duscha och sen ska vi såklart kolla på solsidan !
Så det blir nog ingen mer uppdatering idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0