Dagens ridning


Lite kvällsupdate är aldrig fel ;)
Idag beställde vi förresten bredbandet, så vi får se när det dyker upp. Jag kan inte säga annat än att jag längtar !


Jag skrittade Sunnie i ca 40 minuter idag. Jag var på deppigt humör redan när jag gick ut till stallet så jag stoppade en hörlur med musik i ena örat och skrittade iväg på grusvägen. Som jag skrivit innan så blir jag lugn av musik så jag använde musiken i ett förebyggande syfte kan man säga.

Och idag behövde jag verkligen hålla mina känslor i styr på Sunnies rygg. Hon stog emot en del idag också och det fanns mycket läskiga saker jäms med grusvägen. Dock så var hon lite bättre än igår men jag krävde inget av henne idag heller. Det är bättre att bara skritta på långa tyglar och låtsas som att det regnar när vi båda har dåliga dagar samtidigt.. 


Nu är det väl dags att sova, hur jag nu ska kunna somna. Jag har återigen kommit in i en svacka och jag gräver alltid ner mig själv mer än nödvändigt. Men förhoppningsvis går det över snart. 

God natt !




Eftersom Ellinor har kärat ner sig i Duff så får det bli en till bild på sötnosen ;)
Han kan nog bli riktigt snygg med lite muskler !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0