Dagens ridning


Idag var Sunnie väldigt samarbetsvillig ! Jag skrittade henne i ca 50 minuter och vi arbetade i 15 minuter och hon var riktigt fin.
Vi red en del skänkelvikningar och i början fick jag väcka henne lite så att hon skulle lyssna på hjälperna direkt. Efter en stund fick jag få henne att vänta på hjälperna istället, för då hade hon fattat vad jag ville att hon skulle göra och hon ville göra det innan jag bad henne.

Sen övade vi på att hon ska behålla formen in i och ur halt och det gjorde hon också bra, min lilla Sun - Bun !
Idag var hon mycket lugnare, hon stog emot på något ställe när hon tyckte att något var läskigt men annars lunkade hon lugnt på, och hennes skritt börjar bli riktigt fin.
Jag lyssnade på musik idag också, det gör verkligen susen !


Nu sitter jag och väntar på att Viasat ska dyka upp och fixa vår parabol så att vi kan få fler kanaler än 1an, 2an, 4an och 6an igen. Sen ska jag bara slappa.

Förresten, jag hann både borsta Duff, mocka och gå ut och gå imorse så det enda jag ska göra senare är att ta in hästarna och gå ut och gå med Stina en gång till :)




Mina goa tjejer !



Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Tack så jätte mycket! :D

2011-03-17 @ 13:30:46
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Naw, vad gullig bild :)

2011-03-19 @ 19:09:14
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0