Duffman !


(Ja Daniel, jag skrev Duffman)

Nu kommer jag få mer tid över till annat så nu ska jag sätta igång min lilla prins med :)



Första ridturen kan nog bli riktigt spännande ;) Jag tror dock att den första ridturen får bli i padocken så att jag kan longera honom lite först. Det finns risk för att den lilla rackaren får för sig att kasta av mig annars ! Det kanske han gör ändå i och för sig.

Jag har faktiskt inte ridit honom sen jag ramlade av sist. Självklart hoppade jag upp efter att han kastat av mig men det var den sista ridturen innan snön kom. 


Jag tänkte att jag ska ta bilder på honom nu i början när jag sätter igång honom och ta nya efter någon/några månader så får vi se om vi ser någon skillnad. Samma med Sunnie. 



Är det några bilder ni är intresserade av att se här på bloggen ? :)





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh vad roligt:) Jag vill också ha två hästar ;P haha. Massa bilder det är kul :)

2011-03-05 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0